Sfaturi 2

Sfaturi 2 2017-10-10T09:53:50+00:00

Notice: Undefined offset: 2 in /home/partysou/public_html/wp-content/plugins/fusion-builder/shortcodes/fusion-column.php on line 135

10 lucruri DE ŞTIUT…

  1. Alegeţi o persoană cu experienţă.
  2. Cereţi recomandări, în cazul în care nu aţi participat chiar dumneavoastră la o nuntă sonorizată de persoana în cauză.
  3. Verificaţi care este aparatura de care dispune.
  4. Cereţi o ofertă de preţ.
  5. Întrebaţi dacă mai sunt şi alte costuri suplimentare (transport, închiriere aparatură etc…)
  6. Întrebaţi dacă poate asigura şi efecte speciale: lumini, de exemplu.
  7. Ce gen de muzică are şi câte piese.
  8. În ce format are muzica: mp3, CD, etc…
  9. Nu poţi întreţine atmosfera cu 2 boxe şi un calculator.
  10. Firma care oferă servicii de sonorizare cu Dj trebuie să aibă autorizaţiile necesare.

 

Reuşita unei petreceri este condiţionată în mare măsură de programul muzical oferit, de modul de a alege cele mai potrivite melodii şi de calitatea sunetului.Reuşita unei petreceri este condiţionată în mare măsură de programul muzical oferit, de modul de a alege cele mai potrivite melodii şi de calitatea sunetului.

Noi avem o colecţie impresionantă de piese muzicale, aparatură de ultimă ora şi DJ cu experienţă.

party_1

[/one_fourth_last]

Sonorizări şi entertainment profesional făcute de profesionişti cu echipamente profesionale. Soluţii personalizate pentru evenimentul dumneavoastră. Indiferent de mărimea şi complexitatea evenimentului asigurăm succesul acestuia. Experienţa acumulată în peste 15 ani de evenimente, calitatea echipamentelor şi grija pentru detalii ne fac alegerea multora pentru petreceri private, aniversări, nunţi, evenimente personale sau corporate. Sarbătorirea unui eveniment special implică muzica şi sonorizarea de calitate superioară. În ajutorul dumneavoastră sosim noi oferindu-vă o ambianţă sonoră adecvată evenimentului sărbătorit (nunţi, botezuri, cununii, aniversări, recepţii, conferinţe, seminarii, congrese, lansări de firme şi produse, prezentări de modă, Crăciun, Revelion, Halloween, Valentine’s Day, petreceri ale burlacilor, carnaval, bal, banchet, etc.).

 

lumini – sonorizare – DJ

foto – video – artificii

party-sound

tel.: 0722 33 18 77

0745 13 03 53

e-mail: partysoundbv@gmail.com

www.party-sound.ro

 

Sfaturi pentru nunta, botez, cununie, petrecere de firma, aniversare, revelion

Pentru a veni in ajutorul tau la organizarea unui eveniment, fie el nunta, cununie, botez, petrecere, de firma, party privat, petrecerea burlacilor, revelion sau o petrecere in aer liber, am inclus aceasta pagina cu sfaturi utile. Alege din lista de mai jos genul tau de petrecerea pentru a naviga mai usor.

 

Drepturile pentru aceste idei minunate si sfaturi foarte utile le apartin echipei de la www.info-ghid.com

Obiceiuri si traditii romanesti de nunta. Tot ce trebuie sa stim pentru o nunta romaneasca

Fiecare dintre noi se gandeste la o nunta ca-n povesti, cu sau fara respectarea traditiilor. Daca in mediul rural, obiceiurile de nunta s-au pastrat in timp, in mediul urban acestea nu prezinta importanta pentru multi dintre noi. Exista si cateva obiceiuri si traditii de nunta care s-au pastrat peste tot, cum ar fi buchetul miresei, plata nuntii, furatul miresei, etc. In prezent accentul se pune pe ziua nuntii in sine, pe organizarea mesei festive, ci mai putin pe respectarea traditiilor.

Obiceiuri de nunta si traditii romanesti. Sarbatorirea nuntii in grai romanesc
Diferitele regiuni ale tarii au traditii romanesti aparte, superstitii legate de ziua nuntii si de viitorul mirilor. Insa toate acestea sunt mult mai bine intelese de locuitorii din mediul rural care nu concep ca o nunta romaneasca sa nu se desfasoare conform traditiilor. Astfel, indiferent de regiune, petitul este primul pas pe care trebuie sa-l faca tanarul care vrea sa se casatoareasca. Acesta merge insotit, de prieteni, de parinti sau de rude in casa viitoarei mirese, unde ii cere, in mod oficial, mana. In aproape toate regiunile acest obicei de nunta a dobandit caracterul unei formalitati, unui prilej de distractie si buna dispozitie.
Fedelesul este un obicei de nunta pastrat doar in mediul rural si care presupune o mica petrecere in casa miresei, cu o seara inainte de ziua nuntii. Acest obicei are rolul de a stabili ultimele detalii legate de nunta sau de ornamentele care vor fi puse in bradul miresei. Aceasta petrecere nu implica o masa de petrecere, ci doar bautura si dans.
Traditia romaneasca a bradului pentru nunta s-a pastrat in regiunile rurale dar si in orasele mici. Bradul trebuie impodobit de mire si de prietenii necasatoriti ai acestuia, in dimineata nuntii, si dus in casa miresei. Superstitiile acestui obicei sunt numeroase, iar prezenta lui aduce viitoarei familii belsug si fericire.
Imbracatul miresei se face in lipsa mirelui. Aceasta este ajutata sa-si puna rochia, voalul si coronita de nasa, mama si de prietenele cele mai apropiate. Acest obicei se desfasuara in acelasi timp cu barbieritul mirelui, simbolizand pregatirea fetei pentru o noua etapa a vietii. Hora miresei se desfasoara in casa fetei si este prilejul proprice impartirii cadourilor pentru nasi, socrii si pentru rudele apropiate.
Furatul miresei este obiceiul de nunta care s-a pastrat indiferent de regiune, in mediile rurale si urbane. O data furata mireasa, mirele este dator sa o caute sau sa o rascumpere. Daca acesta este furata dupa miezul noptii, cel care trebuie sa o rascumpere este nasul.

Cadourile de nunta: alegerea cadourilor in fuctie de obiceiurile si traditiile romanesti
Lista cadourilor de nunta poate fi extrem de numeroasa, marea majoritate a invitatilor alegand cadoul de care cred ca noua familie are nevoie. Insa, exista si cadouri traditionale, care simbolizeaza norocul, viata implinita sau belsugul. In familiile extrem de credincioase, unul dintre aceste cadouri ar fi Biblia oferita pentru ca mirii sa fie mereu credinciosi si sa respecte religia. Banii din argint reprezinta un simbol al cadourilor de nunta traditionale, simbolizand puritatea, tineretea si avutia. Obiectele ornamentale rosii sunt, de asemenea, cadouri de nunta captivante, culoarea rosie reprezentand simbolul iubirii.
In mediul rural, tinerele mirese primeau perne, prosoape albe, vesela din argint, pasari si porci pentru ca viata lor sa fie plina de bogatie si de noroc. Ceea ce trebuie sa stim este ca furculitele, cutitele si lingurile nu sunt cadouri de bun augur, deoarece, potrivit traditiei romanesti acestea aduc tinerilor casatoriti certuri si necazuri. Nici ceasurile de perete sau florile galbene nu sunt cadouri potrivite pentru tinerii casatoriti, despre acestea spunandu-se ca duc la despartirea celor doi.
Indiferent daca pastrati sau nu obiceiurile si traditiile romanesti, ziua nuntii trebuie sa fie cea mai frumoasa amintire. In calitate de invitat, asigurati-va ca ati ales cadoul perfect pentru tinerii casatoriti.

 

Idei pentru organizarea nuntii: recomandari rochie de mireasa, sfaturi pentru cununia civila si cununia religioasa, destinatii pentru luna de miere

Planificarea si organizarea nuntii, unul din cele mai importante evenimente din viata tuturor, necesita timp, energie dar si inspiratie. Haideti sa aflam cele mai importante informatii despre cununia civila si cununia religioasa, sa invatam din recomandarile pentru alegerea rochiei de mireasa, sa gasim impreuna destinatia de vis pentru luna de miere si sa aflam cele mai importante detalii de respectat.

Idei practice pentru o nunta de vis
Organizati-va nunta avand grija sa treceti toate sarcinile si ideile pe o lista. Stabiliti din timp ce stil de nunta va doriti: clasic, rustic, de epoca… Primul lucru important este sa faceti rezervarea restaurantului. Nu uitati sa va bazati doar pe 80% din persoanele invitate. Nu este obligatoriu sa-i chemati pe toti la cununia civila, mai ales daca sunt din alta localitate. Alegeti restaurantul cel mai potrivit in functie de buget si care ofera tortul si decoratiunile incluse in pretul total. Mergeti la biserica din timp si achitati o parte din bani informandu-va mai intai daca in ziua aleasa se fac nunti. Cununia religioasa este de preferat sa aiba loc cat mai aproape de restaurant sau puteti opta pentru inchirierea a 2-3 microbuze pentru transportul invitatilor. Urmatorul pas in organizarea nuntii dumneavoastra este sa va alegeti nasii, muzicantii si cameramanul. Apoi alcatuirea listei de invitati impreuna cu familia, contactarea fotografului si planificarea lunii de miere. Daca optati sa plecati in strainatate in luna de miere, nu uitati sa va verificati pasapoartele, sa cumparati din timp biletele de avion si sa confirmati rezervarea la hotel.

Etape in planificarea nuntii
Atunci cand alegeti modelul rochiei de mireasa trebuie neaparat sa tineti cont de faptul ca orice mireasa slabeste cateva kilograme inainte de nunta! Asa ca cel mai bun sfat este sa nu va cumparati rochia de mireasa decat cu 3 luni inainte. Si cum toata lumea stie deja, rochia de mireasa trebuie sa fie perfecta! Mergeti impreuna cu familia ori prietenii si alegeti impreuna modelul cel mai potrivit. Alegeti rochia de mireasa numai dupa ce v-ati incaltat cu pantofii pe care vi-i doriti la nunta. Urmatorul pas este comandarea invitatiilor, a verighetelor si a toaletelor pentru cununia civila. Urmeaza trimiterea invitatiilor si proba pentru coafat si machiaj. Cu 2 saptamani inainte trebuie sa depuneti actele necesare pentru cununia civila, sa comandati buchetele, sa strangeti confirmarile de la invitati, sa faceti programare la coafor si machiaj, sa comandati tortul, sa probati hainele si sa stabiliti toate detaliile cu fotograful, cameramanul si DJ-ul.
Nu uitati sa lasati minim 3 ore intre cununia civila si cununia religioasa pentru a avea suficient timp sa va pregatiti si pentru a verifica daca nu ati uitat ceva. Ultimele detalii sunt confirmarea numarului de persoane la restaurant si stabilirea ordinii invitatilor la masa. La orice nunta pot avea loc evenimente neprevazute bune sau rele. Tineti cont de toate aceste idei si veti avea parte de o nunta ca-n povesti.
Organizarea nuntii implica programarea evenimentelor din timp. In momentul in care achizitionati rochia de mireasa nu uitati de micile accesorii dar si de bugetul alocat.

Nuntile tematice, o amintire de neuitat

Cine nu si-ar dori o nunta ca-n povesti? Cine nu ar vrea ca nunta sa fie originala si personalizata? Pentru toate acestea este nevoie de un „proiect” in adevaratul sens al cuvantului. Alegerea unei teme pentru nunta ar putea fi una din solutiile de care aveti nevoie pentru a va bucura de o nunta plina de romantism si originalitate. Inainte de a alege tema este bine sa va ganditi si la dorintele partenerului de viata si sa imbinati tema de nunta aleasa cu preferintele, stilul si felul in care va imaginati nunta perfecta.

Teme de nunta originale: alegeti tema care vi se potriveste
Daca pana nu de mult nunta traditionala era de baza, in prezent exista mii si mii de variante prin care va puteti personaliza evenimentul. Astfel, nuntile tematice au devenit un adevarat trend al lumii mondene. Tot mai multi tineri adopta idei originale cand vine vorba de nunta lor. Pe baza acestor idei, au aparut nuntile „gandite” de la primul si pana la ultimul detaliu. Nici traditiile nu au disparut definitiv, dar nuntile nu mai sunt organizate plecand de la aceste traditii, ci de la anumite idei imprumutate din afara. Nu este un lucru tocmai rau, daca mirii, invitatii si organizatorii sunt multumiti si incantati.
Gama ofertelor de teme de nunta vine in ajutorul tuturor persoanelor deoarece se adapteaza tuturor gusturilor. Nunta Glamour, nunta romantica, medievala sau marina sunt cateva exemple ce pot fi incercate cu incredere. Optand pentru alegerea unei teme de nunta, veti stii exact ce drum sa urmati, de la inceput si pana la sfarsit. Daca lasati organizarea nuntii pe mana unor profesionisti, trebuie sa stiti ca va fi nevoie sa scoateti din buzunar sume destul de mari, ce pot depasi 1000 de euro. Si asta pentru ca organizarea unei nunti tematice presupune un efort dublu din partea organizatorilor.

Culoarea, un criteriu de baza in alegerea temei de nunta
Culoarea este elementul de baza al nuntilor tematice. Astfel, in functie de temele de nunta alese se stabileste si tipul de decor.
Nunta marina trebuie realizata intr-un decor in care predomina nuantele de verde-aqua si scoicile. Tot pentru o astfel de tematica, se pot folosi elemente de decor in culoarea lavandei.
Nunta Glamour este una dintre cele mai luxoase si mai scumpe teme de nunta. Albul si griul sunt culorile care trebuie sa incante privirile invitatilor.
Nunta cu tema medievala poate fi cea mai indrazneata alegere pornind de la rochia de mireasa (aurie, cu maneca foarte larga si brodata cu diverse modele) si pana la invitatiile de nunta (din hartie de pergament cu margini in degrade, rulata si legata cu o panglica). Culorile reprezentative pentru nunta medievala sunt auriul si nuantele tomnatice, in special maronul.
Tema de nunta trebuie ilustrata in cat mai multe elemente de decor, in tinuta mirilor, a domnisoarelor de onoare si, daca este posibil, si in cea a restului invitatilor. Nici decoratiunile sau locatia nu trebuie sa faca nota discordanta daca va doriti o nunta de poveste.

Obiceiuri la botez: botez ortodox, botez catolic, nasii de botez, petrecere de botez

Cate bordeie atatea obiceie, se spune la noi. In ceea ce priveste botezul ortodox si cel catolic, multi parinti care isi boteaza primul bebelus vor sa stie exact ce au de facut pentru ca evenimentul sa decurga conform traditiilor bisericii dar si potrivit altor reguli legate in special de alegerea nasilor de botez, de petrecerea de botez, de trusoul micutului… Va prezentam cateva informatii generale legate de obiceiurile de botez la ortodocsi si catolici, acestea fiind primele doua religii in care nou-nascutii sunt botezati la noi in tara.

Botezul ortodox: taina botezului, norme religioase si traditii
Prin botez, noul nascut este crestinat si primit in randul Bisericii. Pacatele stramosesti (de la Adam si Eva) i se iarta si primeste in el Duhul Sfant de la Dumnezeu. Taina botezului se savarseste in biserica dupa randuielile acesteia. Botezul se face pana la 40 de zile de la nastere si nu poate avea loc decat o singura data. La ortodocsi, ca si la catolici, alegerea unui nume potrivit pentru copil se face la alegerea parintilor dar se poate tine cont si de sfaturile preotului. Este bine ca micutul sa primeasca un nume de sfant din calendar. La noi, cel mai raspandit nume pentru baieti este Ioan, dupa numele Sfantului Ioan Botezatorul, iar pentru fetite, Maria, mama Mantuitorului. In acest fel, se considera ca sfantul al carui nume il poarta copilul se va ruga pentru el in permanenta. Uneori, biserica nu recomanda alegerea a doua nume pentru cel mic, considerand faptul ca sfintii au avut in general un singur nume.
Dupa alegerea numelui, parintii vor cauta nasii de botez. Acestia trebuie sa fie un cuplu cununat religios, dar se poate ca uneori sa cunune doar o nasa sau doar un nas. Pentru botez, nasa va pregati in primul rand lumanarea de botez, care trebuie impodobita cu flori. Crinul, de exemplu, este considerat simbolul Fecioarei Maria. Se poate pune de asemenea bradut, pentru ca micutul sa fie sanatos si viguros ca un brad, floarea-miresei, ca sa nu aiba cununiile legate, feriga, pentru spor. Panglica pentru lumanare trebuie sa nu fie nici prea scurta (se va casatori prea repede) nici prea lunga (se va casatori tarziu). Tot nasii vor pregati pentru infasatul copilului o bucata de panza alba. Aici, se spune ca trebuie sa fie o panza necusuta, nefinisata, pentru ca si Iisus Hristos a fost infasat astfel, sau daca nu se poate altfel, un prosop sau alt material… Simbolica este cifra trei in cadrul botezului: preotul cufunda copilul in apa de trei ori, pe masa de botez sunt trei lumanari aprinse, panza de infasare sa aiba trei metri… Dupa botez, nasii trebuie sa-i puna bebelusului o cruciulita de argint la gat. Nasa este cea care se ocupa de infasatul copilului, dupa care il poate da mamei in brate.
Petrecerea de botez este si ea importanta, si se poate organiza in orice zi a anului, chiar si in post – biserica spune ca bebelusul nu alege cand sa vina pe lume, si deci el trebuie botezat fara nici o retinere.

Botezul catolic: obiceiuri de botez si riturile Bisericii Catolice
Botezul catolic nu se deosebeste foarte mult de cel ortodox, insa intrevin o serie de reguli stabilite in desfasurarea botezului. Nasii de botez au un rol important si trebuie sa fie de religie catolica. In timpul intrebarilor la care sunt supusi (ca si in ritul ortodox, nasii trebuie sa raspunda ca se leapada de satana, dar si ca il vor creste pe copil dupa invatatuile catolice pana cand va decide el singur), ei sunt intrebati daca cred in Biserica Catolica, deci nu pot spune nu, apartinand altui rit.
Micutul care urmeaza a fi botezat nu este cufundat in apa ci doar stropit pe crestetul capului de trei ori. Dupa aceea preotul ii face cruce la frunte si pe piept. Tot preotul este cel care da nasului lumanarea de botez aprinsa, spunandu-i sa pastreze credinta si sa-i fie ajutor spiritual copilului. De asemenea, preotul pregateste o panza alba pentru a infasa copilul, dupa ce este uns cu mir. Nasii deci nu participa efectiv la pregatirea micutului, insa trebuie sa raspunda intrebarilor preotului legate de credinta in Biserica. Bebelusul este dat direct mamei. Uneori mama aduce bebelusul gata infasat, regulile nemaifiind atat de stricte.
Daca doriti sa faceti petrecerea de botez cu la un restaurant cu muzica, fie formatie sau DJ, optati pentru un hotel cu resturant sau o locatie care sa dispuna si de o camera pentru micut, pentru ca parintii si nasii sa poata avea grija de el in permanenta.

Idei de organizare a evenimentelor in aer liber

Sunteti adeptul naturii cand vine vorba de organizarea unui eveniment important? Va simtiti mult mai bine afara, la aer, decat intr-un restaurant sau intr-un bar? Nu va ramane decat sa apelati la aceasta varianta pentru orice tip de eveniment: petreceri de firma, zile onomastice, aniversari, majorate, botezuri si chiar nunti. Veti simti diferenta, dar veti avea mai multa treaba de facut. Daca vreti sa va relaxati si sa se ocupe altcineva de organizarea petrecerii, contactati o agentie de organizari evenimente.

Avantajele si dezavantajele unui eveniment in aer liber
Evenimentele in aer liber au si avantaje, dar si dezavantaje. Faptul ca nu puteti sa va bucurati de aer si de natura decat in sezonul cald poate fi unul din dezavantajele acestor tipuri de evenimente. Se pot organiza evenimente in aer liber si pe timp de iarna, dar conditiile sunt mai greu de suportat. Un alt dezavantaj este acela al costurilor pentru ca organizarile de evenimente in mijlocul naturii presupun cheltuieli ce ar putea sa depaseasca un eveniment organizat intr-un restaurant, bar sau club. Si asta pentru ca aveti nevoie de un spatiu care sa corespunda tipurilor de petreceri si numarului de invitati. Pe langa spatiul inchiriat, aveti nevoie si de muzica, articole pentru decor, mobilier, echipamente pentru amenajarea ringului de dans, umbrele pentru protectie solara etc.
Daca stati la curte, sunteti avantajat de faptul ca nu trebuie sa mai dati bani pentru a inchiria un spatiu care este unul dintre cele mai costisitoare aspecte ale organizarii de evenimente in aer liber. Aceste tipuri de evenimente sunt avantajoase din mai multe puncte de vedere: daca sunteti nefumator nu inhalati fumul de tigara al invitatilor, aveti mai mult spatiu pentru petrecerea in sine si pentru invitati, nu veti avea nemultumiri referitoare la servicii, veti incheia petrecerea atunci cand dumneavoastra decideti etc.

Apelati la o agentie de organizari evenimente pentru mai multe idei si solutii
Daca vi se pare ca organizarile de evenimente sunt extrem de obositoare sau daca va este teama ca nu o sa iasa asa cum v-ati fi dorit, apelati la agentiile de organizari evenimente care va pot oferi idei si solutii profesioniste. Daca ati ales aceasta varianta, v-ati gandit deja si la niste investitii mai mari. De obicei, agentiile de organizari evenimente isi stabilesc preturile in functie de munca pe care o au de facut. De asemenea, apeland la o agentie de organizari evenimente, puteti beneficia si de un personal calificat pentru servire, pentru pregatirea aperitivelor sau a bauturilor. Dar aceste servicii nu sunt obligatorii atunci cand apelati la o agentie specializata in acest domeniu de activitate.
Pentru a va asigura ca pretul cerut de agentia de organizari evenimente pe care ati angajat-o este unul rezonabil, analizati mai multe oferte. Astfel, veti fi multumit ca ati facut o alegere buna si ca veti da o suma de bani care corespunde ofertelor de pe piata.
Evenimentele in aer liber lasa in urma lor ambalaje si vase murdare. Cel mai bine este sa va ganditi si la un personal pentru curatenie atunci cand organizati diferite petreceri.

Sfaturi privind organizarea unei petreceri pentru angajati. Petrecerea de Paste sau de sfarsit de an

Din ce in ce mai des fidelizarea angajatilor se face prin organizarea de petreceri. Fie ca este vorba de petrecerea de Paste, fie ca alegeti petrecerea de sfarsit de an ca modalitate de fidelizare a angajatilor dumneavoastra, asigurati-va ca totul este bine pregatit si ca toata lumea este multumita. Daca va lipsesc ideile sau timpul pentru organizarea unui astfel de eveniment, lasati-va in grija unei agentii de organizari evenimente. Totul despre o petrecere reusita in cadrul firmei!

Idei pentru petrecerea de Paste sau de sfarsit de an in cadrul firmei
Petrecerile pentru angajati sau petrecerile organizate de firma nu pot fi decat un prilej de distractie si de voie buna. De aceea, atunci cand va hotarati sa organizati un astfel de eveniment, trebuie sa respectati anumite reguli de baza:
– trimiteti un mail catre toti angajatii cu data si ora inceperii petrecerii (este de preferat ca mail-ul sa fie trimis cu cel putin o saptamana inainte pentru a nu avea parte de refuzuri)
– cereti personalului sa va trimita o confirmare a mail-ului primit si, daca se poate, alte sugestii referitoare la petrecere. Facand acest lucru, veti fi sigur ca toti angajatii au primit invitatia
– oferiti angajatilor cat mai multe detalii despre petrecere ca sa stie daca pot sa vina insotiti, ce atitudine si ce tinute sa adopte
– nu acceptati refuzuri din partea angajatilor, mai ales ca este vorba despre o petrecere dedicata lor
– incercati, pe cat posibil, sa aflati preferintele angajatilor in materie de muzica, mancare si bauturi
– specificati ora la care petrecerea ar trebui sa se termine pentru a nu avea neplaceri din partea unor angajati pusi pe distractie

Agentiile de organizari evenimente, de mare ajutor in organizarea unei petreceri pentru angajati
Daca treceti printr-o perioada incarcata si nu aveti timp sa va ocupati de organizarea petrecerii pentru angajati, agentiile de organizari evenimente va vin in ajutor. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa gasiti o agentie care sa corespunda nevoilor dumneavoastra si sa comunicati reprezentantilor acesteia care este genul de petrecere pe care vi l-ati dori. In urma solicitarilor dumneavoastra, agentia de organizari evenimente va gasi locul in care se va desfasoara petrecerea si se va ocupa de toate celelalte detalii necesare unei petreceri ca la carte.
Preturile agentiilor de organizari evenimente variaza in functie de nevoile dumneavoastra ca si client, dar si de perioada in care aveti nevoie de serviciile acesteia. Pe langa banii pe care trebuie sa ii dati agentiei, trebuie sa puneti la socoteala si cheltuielile de dupa petrecere. Daca organizati o petrecere de Paste pentru angajatii dumneavoastra, cheltuielile s-ar putea sa nu fie foarte mari, tinand cont de faptul ca in aceasta perioada exista numeroase oferte si promotii. Nici petrecerea de sfarsit de an nu va va da batai de cap daca faceti din timp rezervarea intr-un club sau restaurant.
Daca ati optat pentru fidelizarea angajatilor prin organizarea unei petreceri, nu va ramane decat sa fiti originali si sa multumiti toti invitatii.

Organizari de evenimente : petrecerea de majorat. Idei de cadouri, idei de muzica, idei culinare

Petrecerea de majorat reprezinta o etapa destul de importanta in viata fiecarui adolescent sau adolescenta. Fie ca este vorba de o seara organizata acasa, alaturi de familie, fie ca este vorba de o seara intre prieteni petrecuta intr-un club sau intr-un restaurant, petrecerea de majorat trebuie sa ramana o amintire placuta. Iata cateva sfaturi ca petrecerea ta de majorat sa fie o reusita!

Idei de cadouri: surprinde-ti in mod placut apropiatii cu ajutorul cadourilor originale
Te pregatesti pentru o petrecere de majorat si ai nevoie de idei de cadouri originale? Noi iti oferim o mana de ajutor astfel incat cadoul pe care il oferi sa surprinda si sa incante. Daca te pregatesti de majoratul persoanei iubite, alege gama de cadouri romantice (sticle ornamentale cu mesaje de dragoste, carti cu poezii clasice de dragoste, texte romantice inspirate din viata in doi, etc.). In cazul in care cadoul pe care urmeaza sa-l oferi este pentru un prieten apropiat, optateaza pentru ideile de cadouri hazlii sau traznite care, cu siguranta, vor incanta persoana sarbatorita: felicitari amuzante, diplome haioase, caricaturi, farse care explodeaza, etc. Cei care nu au simtul umorului dezvoltat si care vor sa ofere un cadou obisnuit, pot sa opteze pentru accesoriile vestimentare, bijuteriile, jocurile online sau produsele cosmetice in functie de gusturile persoanei sarbatorite.

Idei de muzica pentru o petrecere de majorat reusita!
Te pregatesti pentru petrecerea ta de majorat si esti in cautare de idei de muzica cat mai originale care sa multumeasca toti invitatii? Indicat ar fi, ca inainte de organizarea petrecerii, sa ceri parerea fiecarui invitat, astfel incat fiecare sa fie multumit si sa profite de o seara extraordinara. Astfel, ai ocazia sa asculti genuri muzicale diferite si sa transformi petrecerea de majorat intr-un eveniment de neuitat. Daca, din intamplare, in cercul tau de prieteni, exista persoane talentate din punct de vedere muzical, incearca sa le convinge sa-si aduca contributia la destinderea atmosferei, prin piese personale sau prin piese din repertoriul muzical consacrat. Internetul iti sta, de asemenea, la dispozitie in cazul in care exista anumite piese pe care nu le ai si pe care doresti sa le asculti. Indiferent de stilurile de muzica alese (rock, blues, hip-hop, dance, pop, r&b), ofera petrecerii tale originalitate si stil.

Ideile culinare, un atuu al organizarilor de evenimente!
Esti in pragul petrecerii de majorat si inca nu te-ai hotarat asupra ideilor culinare? Numarul mare al specialistilor in organizari de evenimente iti la dispozitie cu numeroase oferte, oricare ar fi preferintele tale culinare. In cazul in care nu doresti sa-ti organizezi petrecerea intr-un restaurant, ci acasa, opteaza pentru mancarurile traditionale specifice zonei in care traiesti. Daca vrei sa-ti surprinzi invitatii cu un meniu culinar sofisticat, apeleaza la ornamentele culinare, la specialitatile culinare internationale sau la fructele exotice (mango, portocale, kiwi, avocado). Daca nu esti tu persoana care se ocupa de masa festiva, ci mama sau bunica, atunci ofera-le acestora ideile culinare de care dispui pentru ca majoratul tau sa fie cel mai reusit.

 

Ceremonia si petrecerea pentru cununia civila, acte pentru casatorie

Nu toti viitorii insuratei si-au programat cununia civila si pe cea religioasa in aceeasi zi: exista cupluri care, din diferite motive, isi organizeaza casatoria civila si o mica petrecere cu ceva timp inainte de ceremonia religioasa. O privire asupra desfasurarii ceremoniei casatoriei civile si tot ce trebuie sa aveti la indemana pentru a va putea casatori: acte, analize medicale…

Cununia civila, acte pentru casatorie
Daca v-ati programat cununia civila cu cateva zile inaintea celei religioase, trebuie sa stiti urmatoarele lucruri: trebuie sa predati un dosar cu actele necesare intocmirii certificatului de casatorie la sediul starii civile sau primariei din sectorul sau orasul dumneavostra, cu minim 10 zile inainte de cununie. Se cer analize prenuptiale, care trebuie sa fie valabile 14 zile de la emiterea lor, de aceea este bine sa va informati din timp cat dureaza pana sa obtineti rezultatul analizelor. Pentru a sti care sunt analizele pe care trebuie sa le faceti, veti lua legatura cu medicul de familie. Nu este nevoie sa intrebati la starea civila, deoarece tot catre medicul de familie va vor indrepta.
Actele pentru casatorie trebuie sa includa: certificat de nastere original si copie nelegalizata, certificatele medicale valabile, buletinele de identitate sau pasaportul pentru cetatenii straini si declaratia de casatorie care se completeaza in fata ofiterului starii civile. De asemenea, pentru cei divortati sau vaduvi, este nevoie de sentinta de divort in 2 exemplare si respectiv de certificatul de deces in original si in copie nelegalizata.

Ceremonia si petrecerea la cununia civila
Desi ceremonia de casatorie civila este simpla si presupune prezenta a doi martori cu buletine de identitate valabile, importanta acesteia este la fel de mare ca si cea a cununiei religioase. Prin cununia civila, sotii devin o familie in fata legii. Conform legislatiei, sotii isi pot alege numele de familie dupa cum urmaeza: numele sotului, al sotiei sau ambele. Mirii se prezinta, insotiti de martori si de invitati, in fata ofiterului starii civile, iar dupa ce acestia consimt casatoria, sunt invitati sa semneze certificatul de casatorie si actele care atesta incheierea casatoriei in fata statului. Martorii vor semna si ei, dupa care li se inmaneaza certificatul ce va fi prezentat preotului, pentru a verifica daca cei doi au facut primul pas spre incheierea definitiva a casatoriei.
Cei care celebreaza doar cununia civila in ziua respectiva, pot gasi numeroase oferte de inchiriere de spatiu la petrecerea pentru cununia civila. Aici este bine sa stiti ca unele restaurante nu inchiriaza tot spatiul decat pentru un numar minim de persoane, in functie de politica restaurantului. Deci, daca doriti sa organizati o petrecere pentru cununia civila si sa aveti parte de o sala doar pentru dumneavostra, este bine sa cautati cu atentie. Multe cupluri prefera ofertele restaurantelor care includ in pret doar meniul, restul urmand sa fie cumparat de miri: bauturi, tort, desert… In felul acesta puteti sa cheltuiti mult mai putin decat daca va decideti pentru un meniu care sa includa si bauturile – de regula, nu vi se ofera in meniu decat o cafea, un suc si un pahar cu bauturi alcoolice; in rest trebuie sa le cumparati de la bar, la un pret mai mare decat ati obtine cumparand de la supermarket.
Unele restaurante propun servicii de decorare a salii contra unei sume acceptabile. Daca nu v-ati ocupat de acest aspect si aveti posibilitatea ca restaurantul sa asigure si aranjamentele, nu ezitati! Veti scuti timp pretios.
Un aspect foarte important este muzica. Cel mai bine este sa puteti aduce muzica de acasa, sa nu fiti nevoit sa ascultati ceea ce ofera restaurantul pentru alti clienti aflati in alta sala sau la terasa. Daca aveti statie si boxe, este si mai bine. In felul acesta nu riscati sa vi se aduca invinuiri daca se intampla ceva neplacut in buna functionare a aparaturii din local.
Ca sa nu fiti nevoit sa faceti pe DJ-ul, apelati la o persoana care sa se ocupe de muzica, dupa indicatiile dumneavostra. Alegeti un DJ profesionist. Mirii trebuie sa aiba timp sa se ocupe de invitati si sa se distreze! Si bineinteles, nu uitati sa va angalati un cameraman si un fotograf!

Petrecerea burlacilor: cluburile de noapte sau ideile agentiilor de organizari de evenimente

Petrecerea burlacilor este o sarbatoare de import echivalenta cu fedelesul care se sarbatoreste, in mediul rural romanesc, in casa miresei. In mediul urban, petrecerea burlacilor sau fedelesul a capatat caracter pur occidental, activitatile sportive sau cluburile de noapte fiind principalele atractii pentru aceasta „sarbatoare”. Pentru o astfel de petrecere este de ajuns sa apelati la o agentie de organizari de evenimente… veti avea parte de tot ceea ce doriti pentru o petrecere a burlacilor reusita!

Petrecerea burlacilor: bucuria ultimei „nopti de libertate”
Dat fiind faptul ca reprezinta ultima „noapte de libertate”, petrecerea burlacilor trebuie sa fie inspirata si originala. Povara organizarii acestei petreceri cade pe umerii cavalerului de onoare care trebuie sa afle ce fel de petrecere prefera viitorul mire, care sunt activitatile pe care ar vrea sa le faca inainte de a spune adio libertatii. Daca aveti de-a face cu un viitor mire petrecaret sau pasionat de sporturile de orice fel, cluburile de noapte si activitatile sportive sunt idei ce merita incercate!
Cluburile de noapte sunt din ce in ce mai solicitate pentru petrecerea burlacilor. Striptease inclus, cocktailuri alcoolice, dans, distractie maxima… asa ar arata o petrecere a burlacilor intr-un club de noapte. Daca vreti sa surprindeti prin ceva mai putin obisnuit, excludeti ideea unei petreceri intr-un club de noapte… cele mai multe petreceri ale burlacilor se organizeaza astfel, iar interesul se pierde pe parcurs! Indiferent de petrecerea pe care vreti sa o organizati, atmosfera este cea mai importanta. De aceea, cavalerul de onoare trebuie sa se asigure ca invitatii sunt prieteni apropiati ai mirelui, si nu straini care ar putea strica petrecerea!
Activitatile sportive sunt idei mai noi pentru o petrecere a burlacilor. Insa, pentru o astfel de distractie costurile pot fi mult mai mari, in functie de tipul de sport pe care stiti ca il adora viitorul mire: golf, paintball, carting, curse cu elicopterul, tenis de masa, biliard si de ce nu… fotbal sau poker. Daca atmosfera va fi placuta, viitorul mire va aprecia cu siguranta eforturile facute de prieteni!

Agentiile de organizari de evenimente: o solutie ideala pentru o petrecere a burlacilor pe ultima suta de metri!
Daca nu aveti timpul necesar pentru a organiza o petrecere a burlacilor, apelati la o agentie de organizari de evenimente! Veti putea alege usor si rapid una din ideile propuse de aceasta! Nu trebuie sa va ganditi ca daca ati facut aceasta alegere, veti fi supus unei petreceri de nunta de care, oricum, viitorul mire va avea parte a doua zi! Agentiile de organizari de evenimente stiu exact care este solutia de care aveti nevoie (parcuri de distractii, activitati sportive, invitati surpriza, dame de companie, striptease feminin, etc.)! Oferiti agentiei de organizari de evenimente toate informatiile legate de petrecerea pe care o doriti pentru a nu avea surprize neplacute.
Mirele este invitatul de onoare. Asigurati-va ca ati ales activitatile adaptate preferintelor lui. Daca nu aveti idei suficiente, agentiile de organizari de evenimente va ofera solutii pentru o petrecere a burlacilor de neuitat!

Petreceri private in discoteci si cluburi private: organizarea de petreceri si nopti albe

Oricand aveti ceva de sarbatorit si este nevoie de organizarea unei petreceri, nu ocoliti discotecile si cluburile private: aici vi se pot pune la dispozitie toate elementele de care aveti nevoie pentru o petrecere privata reusita. Aniversare, petrecere a burlacilor sau sarbatorirea unui eveniment important din viata dumneavoastra poate deveni o aminitre de neuitat in unul din cluburile si discotecile private.

Nopti albe in cluburi private, organizarea de petreceri in discoteci, distractie la maxim
Este ziua ta, vrei sa-ti faci majoratul in alta parte decat acasa, firma ta se gandeste la organizarea unei petreceri private… orienteaza-te catre cluburile private si discotecile din orasul tau ! Aici poti avea parte de tot ce-ti doresti pentru petrecerea ta: in primul rand un loc spatios pentru invitatii tai, decor pus la punct, bar, lumini si efecte luminoase, si nu in ultimul rand, ingredientul principal: muzica. La ora actuala puteti gasi numeroase discoteci si cluburi private, de la cele populare pana la cele foarte selecte, care se ocupa in mod special de organizarea de petreceri private pentru firme si persoane fizice. Evident, onorariile sunt pe masura dotarii, amplasarii si reputatiei localului respectiv.
Doriti sa completati atmosfera cu dotari aduse de dumneavoastra, sau sa va ocupati personal de muzica? In acest caz nu va ramane decat sa inchiriati localul si va faceti modificarile dorite, fara insa a afecta pe cele deja existente. In acest fel si bugetul va suferi schimbari mai putin dramatice, si puteti achizitiona pe cont propriu mancarea, bautura, puteti aduce propria aparatura si evident propriul playlist.
Doriti ca petrecerea sa se organizeze in pachet complet? Locatiile preferate va pun la dispozitie, contra cost, in functie de buget, toate detaliile necesare pentru reusita petrecerii dumneavostra. Ati dori sa pastrati aceeasi muzica, acelasi decor, sa va serviti liber din barul clubului, sa aveti animatoare? Nimic mai simplu, dumneavostra va exprimati dorinta si nu va ramane decat sa va prezentati in seara petrecerii alaturi de invitati! Clubul se va ocupa de fiecare detaliu.

Petreceri private tematice: un plus de originalitate
Fiti creativ: transformati modelul de petrecere privata clasica intr-un eveniment memorabil. O petrecere privata tematica poate fi cheia unei atmosfere deosebite. Aici exista doua posibilitati: ori va organizati singur petrecerea, dupa propriul scenariu si eventual costume, bauturi, muzica, sau va lasati pe mana organizatorilor din clubul ales. Se pot organiza petreceri western, nipone, hawaiene etc.
In discoteci, puteti organiza propria petrecere fara sa fiti nevoit sa inchiriati tot spatiul: pur si simplu puteti veni gata echipat de petrecere si va puteti amesteca printre ceilalti dansatori. Sau se poate inchiria o parte a localului, pentru a putea sa va desfasurati nestingheriti in cadrul unei reale petreceri private. In schimb, cluburile private gazduiesc des astfel de evenimente, deci va puteti astepta sa gasiti persoane cu experienta care sa se ocupe de proiectul dumneavostra.
Daca doriti sa organizati o petrecere privata, informati-va exact de conditiile pe care vi le pot impune anuminte cluburi, in special cu privire la aparatura existenta. Nu are rost sa va stricati cheful de dupa petrecere platind pagubele.

Un Revelion in club sau un Revelion in restaurant ? Oferte de petrecere a Revelionului la munte

Preferati un Revelion in familie? Simplu, ieftin si comod! Doriti sa petreceti un Revelion la munte? Contactati rapid toate agentiile de elita! Daca preferati varianta Revelionului in club sau cea a Revelionului in restaurant alaturi de familie si prieteni, trebuie sa va grabiti: mai este putin timp pana la sfarsitul anului 2007 ! Oricare ar fi alegerea dvs., noi va dorim succes si va uram ” Sarbatori fericite !”

Oferte de petrecere a Revelionului in familie alaturi de cei dragi si oferte de petrecere a Revelionului in club alaturi de prieteni !
Daca alegeti varianta petrecerii Revelionului in familie, sarcinile pe care le aveti de indeplinit sunt destul de multe: alegerea listei de invitati, cumpararea produselor, curatenia, gatitul si asigurarea unei ambiante placute pe tot parcursul petrecerii.
Revelionul in familie inseamna relaxarea alaturi de cei dragi! Fii sufletul petrecerii organizand totul pe placul tuturor: masuta speciala si jocuri pentru cei mici, aranjamente florale deosebite, artificii, mancaruri savuroase si multe altele.
Cei ce aleg petrecerea Revelionului in club alaturi de prieteni sau familie trebuie sa cunoasca cateva lucruri: plata se face uneori integral cu mult timp inainte, taxiurile vor fi insuficiente (asta daca nu se alege varianta fara alcool dar cu masina proprie), petrecerea sfarsitului de an alaturi si de necunoscuti. Varianta Revelionului in club este preferata cel mai mult de grupurile de tineri.

Revelion intr-un restaurant sau Revelion la munte? Exista diverse oferte de petrecere a Revelionului 2010
Alegand varianta Revelionului in restaurant veti avea parte de programe artistice, focuri de artificii, ring de dans si mese copioase. Cu cat restaurantele sunt mai mari, cu atat cresc sansele ca atmosfera sa fie cat mai animata. Petrecand un Revelion in restaurant pot aparea si surprize placute precum o tombola sau focuri de artificii, iar orchestra va stii exact cum sa inveseleasca invitatii. Daca insa preferati petrecerea Revelionului la munte, trebuie sa alegeti din timp localitatea, cazarea si ce anume veti face in noaptea dintre ani. Fie ca este hotel, vila, pensiune sau cabana, trebuie sa va interesati daca vor avea un program artistic sau daca au organizat o masa festiva. Preparatele traditionale si internationale din restaurante, posibilitatea de a practica ski sau snowboard, barurile unde veti putea servi o cana cu vin fiert, traseele turistice, vizitarea monumentelor si a altor obiective turiste… toate la un loc pot face ofertele de petrecere a Revelionului la munte cat mai atractive.
Oriunde veti petrece Revelionul, Romania ramane o destinatie turistica si o varianta foarte buna pentru sarbatorile de iarna.

 

Sfaturi pentru organizarea unei nunti cu cheltuieli reduse

Organizarea unei nunti inseamna costuri ridicate. Invitatiile de nunta, florile pentru nunta, rochia de mireasa, restaurantul pentru nunta fac parte din lunga lista a accesoriilor necesare pentru organizarea nuntii. In zilele noastre, o nunta inseamna cateva milioane bune, chiar si fara o petrecere extravaganta sau fara accesorii create de designeri renumiti. Viitoarele mirese ar trebui sa stie ca pentru o nunta ca-n povesti nu este nevoie de sacrificii materiale supraomenesti.

Trucuri pentru o nunta cu cheltuieli reduse. Atentie, viitoare mirese!
Se apropie ziua nuntii si deja va ganditi la cheltuielile pe care trebuie sa le suportati? Nu mai este cazul sa va ganditi la bani… pentru o nunta ca-n povesti nu este nevoie de cheltuieli supraomenesti, ci de cateva idei si trucuri care sa va indrume catre o nunta mai ieftina, dar la fel de frumoasa. Rochia de mireasa este unul dintre accesoriile de nunta cele mai costisitoare. Daca vreti sa faceti economii, nu dati pe rochia de mireasa jumatate din costul organizarii nuntii. Una dintre solutii si cea mai avantajoasa este inchirierea acesteia. Asfel, veti avea parte de o rochie moderna si scumpa la un pret de doua ori mai mic.
Alegerea restaurantului pentru nunta face parte din „meniu”. De aceea, pentru o petrecere reusita si fara costuri mari, este bine sa faceti din timp un tur al pietei si sa analizati ofertele. Daca ati ales deja restaurantul, este timpul sa va ganditi la invitati. Faceti o lista si asigurati-va ca toti cei pe care i-ati enumerat vor fi prezenti. In acest fel, veti stii cu siguranta cate meniuri sa platiti. De asemenea, pentru o nunta cu buget scazut, puteti inlocui meniul scump de 3 sau 4 feluri de mancare cu un bufet. Este mult mai practic, atat pentru dumneavoastra cat si pentru invitati.
Invitatiile de nunta sunt inca un motiv de cheltuiala. Pentru a evita costurile ridicate, invitatiile de nunta pot fi facute la domiciliu. Nu aveti nevoie decat de un calculator, de o imprimanta, de plicuri si hartie. Astfel, veti obtine invitatii originale la preturi mici!
Florile pentru nunta contribuie din plin la costurile organizarii unei nunti. Pentru economii mai mari, cereti ajutorul prietenelor in aranjarea florilor de nunta in buchete. In cazul in care aveti gradina, nu cheltuiti banii pe flori! Optati pentru cele pe care le aveti, realizand buchete in combinatii de culori.
Banii economisiti va pot fi de folos in luna de miere. Pentru o nunta reusita si in acelasi timp ieftina, nu aveti nevoie decat de imaginatie si de ajutorul celor apropiati.

Nunta : video, film…puneti pe pelicula ziua Z !

Doriti sa va aduceti aminte de nunta dumneavoastra? Apelati la un cameraman profesionist. Va sti cel mai bine sa capteze si sa imortalizeze emotiile celei mai frumoase zile din viata dumneavoastra. Cereti sa vizionati cateva materiale filmate la diferite evenimente pentru a va putea face o parere despre calitatea muncii sale. Iata tot ce trebuie sa stiti pentru a avea nunta pe video!

De ce sa angajati un cameraman profesionist ? – un cameraman profesionist are de regula anumite studii sau experienta, uneori chiar in jurnalism – dispune de un echipament de filmare si montare profesionist – cunoaste foarte bine noile tehnici si suporturi audiovizuale – are ochiul format si stie sa fie discret in timpul filmarii – inainte sa va fie livrat, produsul final este aranjat ireprosabil

Cum sa va alegeti cameramanul?
Ideal ar fi sa puteti viziona un film sau o alta nunta filmata de cameramanul pe care doriti sa-l angajati. Daca da, evaluati-i munca punandu-va urmatoarele intrebari : – imaginea este clara? – imaginea nu este prea intunecata (mai ales seara sau pe ringul de dans) ? – incadrarea reda bine momentele de emotie ? – in cursul serii sau in timpul toasturilor, sunetul se aude bine?

Ce informatii sa-i dati cameramanului ?
Inainte de ziua Z, aveti grija sa indicati cameramanului dumneavoastra etapele desfasurarii nuntii, de exemplu : – traseul exact catre locul unde va casatoriti si unde se tine petrecerea – orarul complet al zilei, precizand momentele importante ale ceremoniei si ale petrecerii (focuri de artificii, discursuri, dansul).

Cum sa fiti cea mai frumoasa mireasa? Alegerea rochiei de mireasa

Orice femeie viseaza la ziua in care va fi mireasa. Inca de mici va imaginati tot felul de scenarii legate de nunta dumneavoastra care, in timp, pot sau nu sa mai fie valabile. Cert este ca, dintre toate visele, unul, cu siguranta, va deveni realitate: rochia de mireasa. Alegerea rochiei de mireasa este cel mai emotionant, dar si dificil moment din viata unei femei. Pentru a fi sigura ca faceti cea mai buna alegere, urmati cateva sfaturi pentru a invata sa mascati mici defecte.

Tipuri de rochii de mireasa
Rochia de mireasa este unica pentru orice femeie; este rochia la care visati inca din copilarie sau inca de la primul sarut; este rochia pe care nu o veti uita niciodata…
Viitoarele mirese petrec foarte mult timp pentru alegerea toaletei pentru nunta, ceea ce este chiar recomandat. Reviste, imagini si poze de pe Internet, magazine specializate sunt invadate, iar modelele de rochii de mireasa studiate in modul cel mai amanuntit. Insa, alegerea rochiei de mireasa nu inseamna doar atat; ea trebuie sa se potriveasca cu formele si silueta dumneavoastra. Mii de modele de rochii de mireasa pot sa va placa si sa vi se para atragatoare, dar in momentul in care le probabti sa constatati ca nu vi se potrivesc. Pentru a fi sigure ca veti face cea mai buna alegere in materie de rochie de mireasa, este bine sa tineti cont de doua lucruri: de diferentele dintre umeri, bust si solduri pe de-o parte si de silueta, pe de alta.
Daca aveti bustul si umeri mici si solduri mari optati pentru o rochie de mireasa cu talie inalta si foarte generoasa in partea de jos. Specialistii recomanda ca bustul sa fie fixat de un corset rigid care sa fie dublat de niste buretei sau eventual brodat sau decorat cu perle.
Daca aveti talia foarte subtire, solduri si umeri de aceeasi marime, puteti alege o rochie de mireasa mulata, tip sirena, care sa va scoata in evidenta formele.
Pentru umeri si bust mai mari ca soldurile alegeti modele de rochii de mireasa cu talie joasa, iar soldurile vor fi mascate de o fusta nu foarte generoasa.
Daca umerii, talia si soldurile sunt aproximativ egale, puteti alege o rochie de mireasa generoasa, cu multe pliuri si cu un corset brodat. Cu asa linii, formele dumneavoastra vor deveni mai proeminente si mai feminine.
In functie de silueta este recomandat ca cele micute de inaltime sa aleaga o rochie de mireasa dintr-o singura bucata, usor evazata. Ca sa dati senzatia de lungime, atasati partii de sus bretele simple sau petrecute dupa gat. Cele inalte pot opta sa fie mirese intr-o rochie simpla, nu foarte ampla si fara decolteuri adanci. Ideala ar fi o rochie de mireasa din doua bucati si fara maneci. Pentru cele plinute, se impune un model din doua bucati: corset care sa accentueze talia si o fusta nu prea generoasa. Pentru a da senzatia de suplu, alegeti un corset sau un decoletu in forma de „V”. Cele foarte slabe vor putea alege o rochie cu talie inalta si cu o fusta generoasa sau usor evazata in pliuri.

Sfaturi in alegerea rochilor de mireasa
Ati aflat ca veti deveni mireasa si abia asteptati ziua in care veti pleca in cautarea rochiei de mireasa? Ei bine, ca sa fiti sigure ca veti avea cea mai frumoasa rochie de mireasa nu uitati sa tineti cont de urmatoarele:
– hotarati tipul rochiei de mireasa: dintr-o singura bucata, din 2 piese, scurta, lunga, cu sau fara trena, pe crinolina sau pe tul, tip sirena (pe corp) sau princess (foarte bogata).
– studiati piata: modelele din vitrine sau din reviste nu inseamna ca va vor veni ca turnate. Cel mai bine este sa nu va decideti asupra modelului rochiei de mireasa decat dupa ce probati (este indicat sa probati mai multe modele de rochii de mireasa, asa veti sti cu siguranta ce vi se potriveste).
– comoditatea rochiei de mireasa: nunta este un moment solicitant, de aceea rochia trebuie sa va permita sa va miscati, sa dansati… asa ca alegeti-o pe cea in care va simtiti cel mai bine.
Odata ce v-ati hoatarat asupra rochiei de mireasa, ganditi-va la accesorii. Nu alegeti bijuterii prea stidente daca rochia este incarcata in partea de sus. Adaptati accesoriile la modelul rochiei de mireasa.
Nimeni nu este perfect si putine dintre noi se pot lauda cu dimensiuni de manechin. Asa incat, profitati de sfaturile noastre si transformati defectele in atuuri pentru a radia in rochia de mireasa mult visata.

Rochii de mireasa si pentru ocazii speciale, pantofi, accesorii, targuri pentru nunti

In fiecare an, incepand din luna februarie, indragostitii care s-au hotarat sa isi uneasca destinele pentru totdeauna, pot participa la Targurile pentru nunti care le sunt dedicate. Aici viitoarele sotii pot alege din numeroasele rochii de mireasa, accesorii pentru nunti, modele de buchete de mireasa, aranjamente pentru mese etc. Este un loc ce reuneste tot ceea ce este necesar pentru organizarea unei nunti de succes, care va va scuti de multe drumuri inutile.

Lumanari de nunta, buchete de mireasa, nasa si domnisoare de onoare : fiti atente la alegerea facuta
Chiar daca moda se schimba odata cu timpurile, unele traditii raman si trebuie respectate. Nunta ramane unul din ritualurile care-si va pastra mereu frumusetea si prospetimea. In acest sens, florile vor da intotdeauna nota de eleganta si stil de care are nevoie o nunta : firmele organizatoare de nunti va ofera o multitudine de idei de buchete de mireasa, nasa si domnisoare de onoare, aranjamente florale pentru sali potrivite pentru ocazii speciale.

Coafuri pentru o mireasa superba : sfaturile stilistilor pentru aceasta vara
Cu siguranta doriti ca in ziua cea mare sa aratati impecabile, din cap pana in picioare. Si cum saloanele de coafura se intrec in oferte, aveti de unde alege. Studiati-va fizionomia inainte de a alege o coafura pentru ocazii speciale care sa va avantajeze. Faceti o proba cu ceva timp inainte de nunta, nu adoptati o schimbare majora, pentru ca va puteti trezi cu o surpriza neplacuta.
Pentru cei care decid sa se casatoreasca, exista astazi o multime de solutii si idei pentru o nunta de vis. Alegeti firma organizatoare de nunti cu care v-ar placea sa colaborati si care va avea grija ca fiecare amanunt legat de nunta dumneavoastra sa fie pus la punct. Multa fericire si casa de piatra !

Accesorii pentru nunta: aranjamente florale, invitatii si decoratiuni

Pentru organizarea unei nunti aveti intotdeanua nevoie de specialisti in domeniu. Acestia se vor ocupa de toate detaliile pentru ca dumneavoastra sa va puteti bucura in liniste de cel mai important eveniment din viata dumneavoastra. Pe langa ajutorul oferit, agentiile de organizari evenimente va ghideaza catre cele mai bune oferte, de la invitatiile de nunta si pana la decoratiunile necesare. Alegeti sa va distrati: lasati organizarea nuntii dumneavoastra in mana celor cu experienta!

Descoperiti oferta de accesorii pentru nunta a firmelor de organizari evenimente
Ati acceptat cererea in casatorie, ati stabilit data nuntii, ati gasit pana si restaurantul in care vreti sa se desfasoare petrecerea de nunta… totul este aranjat in linii mari, dar urmeaza detaliile care sunt si cele mai importante: invitatiile de nunta, aranjamentele florale, decoratiunile de nunta necesare pentru amenajarea localului, cartile pentru oaspeti, marturiile de nunta si multe altele. Pentru ca nunta dumneavoastra sa fie un eveniment reusit, este bine sa cereti ajutorul specialistilor: in aceste conditii, veti scapa de stresul organizarii nuntii si veti fi mult mai relaxati.
De cele mai multe ori, agentiile de organizari evenimente ofera o gama larga de servicii, iar preturile lor sunt stabilite in functie de cerintele clientilor. De aceea, este bine ca, inainte de a apela la un specialist in oraganizari de nunti, sa faceti o schita a felului in care vreti sa arate nunta: alegeti modelele de invitatii de nunta, decoratiunile pentru sala in care va avea loc petrecerea, aranjamentele florale care va incanta cel mai mult etc. Astfel, veti economisi timp si veti merge la sigur!
Invitatiile de nunta se numara printre ofertele specialistilor in vanzari de accesorii. Pentru a face alegerea potrivita, reprezentantii agentiilor de organizari de nunti va invita sa vizualizati un numar mare de invitatii de nunta: acesta este un avantaj deoarece va puteti hotari pe loc care este modelul care va place. Dupa ce ati trecut de acest pas, trebuie sa va ganditi si la numarul de invitatii de care aveti nevoie: este bine sa va ganditi din timp la acest detaliu pentru a nu cheltui banii degeaba.
Aranjamentele florale sunt realizate tot in functie de dorintele dumneavoastra. Daca ati vazut intr-o revista aranjamente florale care v-au ramas in minte, incercati sa oferiti agentiilor de organizari evenimente cat mai multe detalii referitoare la acestea. De asemenea, este bine sa specificati si ce flori preferati: facand acest lucru, cei care se ocupa de realizarea aranjamentelor florale pentru nunta, vor sti ce sa aleaga si ce anume va multumeste.
In gama accesoriilor de nunta se inscriu si marturiile, pernutele pentru verighete, cupele de sampanie, lumanarile pentru cununie, casutele de dar, cartile de oaspeti etc. Exista insa posibilitatea ca aceste accesorii de nunta sa nu intre in ofertele anumitor agentii, de aceea este mai mult decat important sa va informati asupra serviciilor oferite de agentia de organizari evenimente pe care ati ales-o.
Decoratiunile pentru nunta dau un plus de culoare petrecerii de nunta. Baloanele, husele pentru scaune si fetele de masa trebuie alese cu grija pentru a crea o atmosfera calduroasa si primitoare. Tot specialistii sunt cei care va ajuta si de data aceasta deoarece au experienta in domeniu si stiu ce se poarta in materie de decoratiuni pentru nunta. Daca aveti solutii proprii sau idei de nunti tematice, este bine sa le puneti in practica. Decorul este, cu alte cuvinte, ideea mirilor pusa in practica de agentiile de organizari evenimente.
Nu uitati nici de focul de artificii, dar nici de fantana de ciocolata daca doriti o nunta ca-n povesti. Acestea trebuie sa fie accesorii de nunta obligatorii, dar, pana la urma, nu sunt decat rezultatul preferintelor fiecaror miri in parte!
Ganditi-va ca nunta este unul dintre cele mai importante evenimente din viata dumneavoastra. Transformati-o intr-un eveniment de neuitat alegand cele mai bune oferte.

 

 

 


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/partysou/public_html/wp-includes/functions.php on line 3770