Sfaturi privind organizarea unei petreceri pentru angajati. Petrecerea de Paste sau de sfarsit de an

Din ce in ce mai des fidelizarea angajatilor se face prin organizarea de petreceri. Fie ca este vorba de petrecerea de Paste, fie ca alegeti petrecerea de sfarsit de an ca modalitate de fidelizare a angajatilor dumneavoastra, asigurati-va ca totul este bine pregatit si ca toata lumea este multumita. Daca va lipsesc ideile sau timpul pentru organizarea unui astfel de eveniment, lasati-va in grija unei agentii de organizari evenimente. Totul despre o petrecere reusita in cadrul firmei!

Idei pentru petrecerea de Paste sau de sfarsit de an in cadrul firmei
Petrecerile pentru angajati sau petrecerile organizate de firma nu pot fi decat un prilej de distractie si de voie buna. De aceea, atunci cand va hotarati sa organizati un astfel de eveniment, trebuie sa respectati anumite reguli de baza:
– trimiteti un mail catre toti angajatii cu data si ora inceperii petrecerii (este de preferat ca mail-ul sa fie trimis cu cel putin o saptamana inainte pentru a nu avea parte de refuzuri)
– cereti personalului sa va trimita o confirmare a mail-ului primit si, daca se poate, alte sugestii referitoare la petrecere. Facand acest lucru, veti fi sigur ca toti angajatii au primit invitatia
– oferiti angajatilor cat mai multe detalii despre petrecere ca sa stie daca pot sa vina insotiti, ce atitudine si ce tinute sa adopte
– nu acceptati refuzuri din partea angajatilor, mai ales ca este vorba despre o petrecere dedicata lor
– incercati, pe cat posibil, sa aflati preferintele angajatilor in materie de muzica, mancare si bauturi
– specificati ora la care petrecerea ar trebui sa se termine pentru a nu avea neplaceri din partea unor angajati pusi pe distractie

Agentiile de organizari evenimente, de mare ajutor in organizarea unei petreceri pentru angajati
Daca treceti printr-o perioada incarcata si nu aveti timp sa va ocupati de organizarea petrecerii pentru angajati, agentiile de organizari evenimente va vin in ajutor. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa gasiti o agentie care sa corespunda nevoilor dumneavoastra si sa comunicati reprezentantilor acesteia care este genul de petrecere pe care vi l-ati dori. In urma solicitarilor dumneavoastra, agentia de organizari evenimente va gasi locul in care se va desfasoara petrecerea si se va ocupa de toate celelalte detalii necesare unei petreceri ca la carte.
Preturile agentiilor de organizari evenimente variaza in functie de nevoile dumneavoastra ca si client, dar si de perioada in care aveti nevoie de serviciile acesteia. Pe langa banii pe care trebuie sa ii dati agentiei, trebuie sa puneti la socoteala si cheltuielile de dupa petrecere. Daca organizati o petrecere de Paste pentru angajatii dumneavoastra, cheltuielile s-ar putea sa nu fie foarte mari, tinand cont de faptul ca in aceasta perioada exista numeroase oferte si promotii. Nici petrecerea de sfarsit de an nu va va da batai de cap daca faceti din timp rezervarea intr-un club sau restaurant.
Daca ati optat pentru fidelizarea angajatilor prin organizarea unei petreceri, nu va ramane decat sa fiti originali si sa multumiti toti invitatii.